Alegeri pentru Președintele României din anul 2019
- Dispoziția nr. 345 din 25.09.2019 – privind
stabilirea
locurilor speciale pentru afișaj electoral pe raza Comunei Bălțați,
Județul Iași, în vederea organizării și desfășurării
alegerilor pentru Președintele României din anul 2019; - Dispoziția nr. 362 din 11.10.2019 – privind
delimitarea,
numerotarea și sediile secțiilor de votare din Comuna Bălțați, Județul
Iași, în vederea organizării și desfășurării alegerilor
pentru Președintele României din anul 2019; - Publicație privind delimitarea, numerotarea
și sediile
secțiilor de votare din Comuna Bălțați, organizate în vederea
desfășurării alegerilor pentru Președintele României din anul
2019.
Alegeri Europarlamentare și Referendum Național 2019
- Dispozitia
nr. 207 din 24.04.2019 – privind stabilirea locurilor speciale pentru
afișaj electoral pe raza Comunei Bălțați, Județul Iași, în
vederea organizării și desfășurării alegerilor pentru membrii din
România în Parlamentul European din data de 26 mai
2019; - Dispoziția
nr. 208 din 25.04.2019 – privind delimitarea și numerotarea secțiilor
de votare în vederea organizării și desfășurării alegerilor
pentru membrii din România în Parlamentul European
din data
de 26 mai 2019; - Dispoziția
nr. 216 din 21.05.2019 – privind interzicerea comercializării,
distribuirii și consumului de băuturi alcoolice pe raza Comunei
Bălțați, în perioada organizării și desfășurării alegerilor
pentru membrii din România în Parlamentul European,
precum
și a referendumului național din data de 26 mai 2019.
1. Solicitare informații.
1.1. Legislație
- Legea nr.544/2001, republicata, privind liberul acces la
informaţiile de interes public - H.G. nr.123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de
aplicare a Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de
interes public - H.G. nr. 478/2016 pentru modificarea și completarea
normelor
metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la
informații de interes public
1.2. Persoane responsabile pentru Legea 544/2001
– Coordonator Comp
Secretariat,
Arhivare, Rel cu Publicul – Secretar Mirela Silion
– Responsabil Inspector de
Specialitate Comp
Secretariat,
Arhivare, Rel cu Publicul – Daniela Valentina Moscalu, tel
0232/717249, 0232/717247
1.3. Formular pentru solicitare în baza
Legii nr. 544/2001
1.4. Modalitatea de contestare a deciziei și formulare pentru
reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen
legal): anexa 5 și anexa
6 din H.G. nr. 478/2016
1.5. Lista cu documentele de interes public și
lista cu documentele
produse/gestionate de instituție
1.6. Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001: 2020,
2019,
2018,
2017, 2016, 2015, 2014
1.7. Rapoartele de evaluare cf Legii nr. 52/2003: 2020, 2019,
2018,
2017, 2016, 2015, 2014
2. Buletinul informativ. (Legea
544/2001)
3. Buget din
toate
sursele de venituri
3.1. Buget pe surse financiare (începând cu anul
2015): 2017, 2016, 2015
3.2. Situația plăților (execuția bugetară)
3.3. Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și
alte drepturi prevăzute de acte normative: septembrie 2017; octombrie
2016; septembrie 2016; august 2016; iulie 2016; iunie 2016; mai 2016;
aprilie 2016; martie 2016; februarie 2016; ianuarie 2016; decembrie
2015.
4. Bilanțuri contabile
5. Achiziții publice
5.1. Programul anual al achizițiilor publice: 2019,
2018,
2018,
2017,
5.2. Centralizatorul achizițiilor publice și contractele cu valoare de
peste 5000 Euro: 2016
5.3. Contractele cu valoare de peste 5000 Euro
(începând cu anul 2015)
6. Declarații de avere și
interese
7. Rapoarte de activitate
- Raport de activitate al domnului primar pentru anul 2020
Raport de activitate al domnului viceprimar pentru anul 2020, perioada 01.01.2020 – 28.10.2020
Raport de activitate al domnului viceprimar pentru anul 2020, perioada 20.11.2020 – 31.12.2020- Raport de activitate al domnului primar
pentru anul 2019; - Raport de activitate al domnului viceprimar
pentru anul 2019. - Raport de activitate al domnului primar
pentru anul 2018; - Raport de activitate al domnului viceprimar
pentru anul 2018. - Raport de activitate al domnului primar
pentru anul 2017; - Raport de activitate al domnului viceprimar
pentru anul 2017. - Raport de activitate al domnului primar
pentru anul 2016. - Raport de activitate al domnului viceprimar
pentru anul 2016, perioada 01.01.2016 – 24.06.2016; - Raport de activitate al domnului viceprimar
pentru anul 2016, perioada 28.07.2016 – 31.12.2016;